پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

پویان تپش زندگی ما

روز پدر

1393/2/23 14:37
نویسنده : مینا
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله جونی هااا.

 ولادت با سعادت امیر المونین رو به همه عاشقان تبریک میگم.

به همسر مهربون خودم و پسر گلم هم این روز بزرگ رو تبریک میگم.

پسر نازنینم مرد کوچک مادر

فدای قدو بالایت خوب به حرفای مادرت گوش کن

حرفهایی شاید تلخ و سنگین اما باید از همین بچگی ات برایت بگویم تا در اینده اماده باشی برای مرد شدن

تو قرار است مرد خوبی شوی

مرد خوب بودن کار سختیست

اینکه قوی باشی اما مهربان صدایت پرجذبه باشد اما مهربان.

اینکه باید گلیم خودت رو از اب بیرون بکشی و مهم تر اینکه تکیه گاه باشی عزیز دل مادر

تکیهگاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست. اول از همه تکیه گاه خودت باش و بعد عشقت.

عشق چیز عجیبی نیست...

حسی مثل مواقعی که صدایم میکنی   مادرررو من میگویم جان مادرررر

به همین مقدسیست

عاشقی رو کم کم خودم یادت میدهم

لابهلای حروف الفبا و اعداد

خودم عادتت میدهم به گفتن دوستت دارم گل خریدن قدم زدن بوسه زدن غافلگیر کردن

مثل همین کاری که برای تولد پدرت کردیم

 

پویانم دردانه پسرم

بزرگ شدن جدیست مثل همین بازیهای بچگیت

اما به مادرت اطمینان کن

من خیلی قبلتر از بدنیا امدنت

خودم رو برای بزرگ شدن تو اماده کرده ام.

 

 

 

 

دوستدارت مادرت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)