پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

پویان تپش زندگی ما

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی

1393/9/17 9:09
نویسنده : مینا
330 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جون کی  پسرکم انقدر بزرگ و فهمیده و عاقل شد.؟؟؟

مامانی یه کم حال ندارم دیشب گل پسرم موقع خواب پتو میکشد روم و میگه عزیزمم پتو بکش روت که سردت نشه و به باباش مگه برو شربت توت فرنگی رو بیار تا مامان بخوره و زود خوب بشه. بعد دوباره میادو دستامو ماساژ میده و میگه عزیزممم بخواب تا زود خوب باشی.

 

و من احساس میکنم که بدون دارو و فقط با همین کلمات جادویی خوب خوب شدم.

خدایا شکرت به خاطر همچین پسر عاقل و مهربانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرتین کوچولو
18 آذر 93 9:08
فداش بشم که اینقدربه فکرته مریم جون.ببوسش عکس جدیدم برامون بذار.عاشقشم. ایشالا همیشه سالم وتندرست باشی دوست خوبم ممنون خاله پگاه مهربون. شماهم ببوس گل پسر شیرینووووو
منا مامان سودا
22 آذر 93 0:15
ای جانم پسرمون بزرگ شده دیگه من که همش میگم کاش زمان متوقف بشه چون دوست دارم از این سن بچه هامون لذت بیشتری ببرم پسرمون رو ببوساره واقعااا موافقم الان شیرینتر سنشونه