پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

پویان تپش زندگی ما

بازی 1

1393/9/27 12:35
نویسنده : مینا
233 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی دوستان تقاضا کردن بازی هایی که با گل پسری انجام میدم رو تو وبلاگش ثبت کنم پس تصمیم گرفتم بازی های که توی خونه انجام میدم رو بنویسم  شاید به درد بقیه مامانا و نی نی گلیا هم بخوره.

چند تا وسیله رو کنار هم میزارم و به پویان گلی ميگم اسماشون بگه.

مثلا کتاب و قاشق و سی دی. بعد ميگم چشاشو ببنده یکی از وسایل رو قایم میکنم بعد  جگر طلا حدس میزنه کدوم وسایل سر جاش نیست .  هر تعداد وسایل اضافه ميشه تعداد وسایل قایم شده هم بیشتر ميشه.یول

تو این بازی تشویق یادتان نره و یه جایزه کوچک هم آخر کار ضمیمه تشویق بشه بد نیستهورا.

این بازی به حس دیداری و هوش و حواس و تمرکز کودک کمک میکنه که تقویت بشه.

 

پست بعدی بازی جدید.. منتظر باشیدقلب.

پسندها (1)

نظرات (3)

بهار مامان یاشار
27 آذر 93 14:09
ممنون خیلی پست خوبی بود بازم از این پستا بزار مینا جون خواهش میکنم. چشم گلم حتما
الينا
27 آذر 93 15:26
سلام عزيزم پسر زيبا و خوشگلي داريد خدا حفظش كنه ممنون ميشم به منم سربزنيد شما لينك شديد شما هم بلينك ممنون گلم. حتما لیکتون میکنم
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 2:52
سلام خوبین ؟ مامان پویان جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....