پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

پویان تپش زندگی ما

نذری روز 28 صفر

1393/10/1 1:20
نویسنده : مینا
271 بازدید
اشتراک گذاری

امسال 28 صفر مصادف شد با شب یلدا. که ما تصمیم گرفتیم هر دو رو به جا بیاریم.

صبح بابایی از خواب بیدار شد و گفت مینا بلدی شله زرد بپزی گفتم بله چطور؟ گفت یهو به دلم افتاد که شله زرد بپزیم.

خلاصه بلند شدیم و سریع دست به کار شدیم و یه شله زرد خوشمزه پختیم و پخش کردیم.

البته خیلی کم بود ولی مهم نیت ما بود که به جا اوردمیش.

نذر سلامتی دردونه جان کردیم  که ایشالله همیشه سلامت باشه و ما هر سال این روز شله زرد بپزیم. 

 

انشالله که خدا قبول کرده باشه ازمون

 

خدا جون پسرم رو به خودت سپردم محبت

 

پسندها (5)

نظرات (14)

مامان کیمیا
1 دی 93 11:33
سلام عزیزم دخترم تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهمن رای بدین،منتظر محبتتون هستیم.لطفا عدد47 رو به1000891010پیامک بزنین؛یه دنیا ممنونم
زهرا مامان ایلیا جون
2 دی 93 20:05
خدا قبول کنه اتفاقا ما هم هر سال میپزیم خدا از شما هم قبول کنه عزیزم
پگاه مامان آرتین
4 دی 93 18:15
ایشالا همیشه سالم باشی پسرگلم ممنون انشالله همه بچه ها همیشه سالم باشن
مامان حديث
10 دی 93 0:00
نذرتون قبول ان شاا... خدا پويان گل پسر رو براتون نگه داره ممنون عزیزم
حديث
10 دی 93 0:05
سلا پويان جون باهوش من حديثم تو جشنواره ي ني ني و بلاگ شركت كردم ميشه بهم راي ميدي؟كدم65 بيا ببين خوشحال ميشما پيامكش كن به 1000891010 يه عاااااااااااااااااااااااالمه مسي
رادین
11 دی 93 2:44
خدا قبول کنه عزیزم خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید ممنون ولی عزیزم آدرس وبلاگت اشتباست و ارور میده.
رونیکا
11 دی 93 10:56
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
❈ کوثر❈
11 دی 93 14:10
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم عریزم شما لینک شدین
❈ کوثر❈
12 دی 93 10:53
سلام رمز همه پست های وبلاگم .. هستت اگه دوست داشتید نظر هم بدید مرسی ممنون گلممم بابت رمزت
شاپرک
17 دی 93 1:28
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامان و بابا
19 دی 93 19:33
سلام مامانی نازو مهربون خوبی ؟ نینیت بسیاااار نینی نازو خوشگلیه خدا برات نگهش داره و همیشه سالم و سلامت باشه عزیزم منم مامان دوتا نینی نازو خوشگلم به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم عزیزم مرسی گلم حتما
زهرا مامان ایلیا جون
22 دی 93 14:15
سلام عزیزم .خوبی .شمارتو بهم بده تو وایبر ادت کنم مرسی گلممم
♥ نیکتا ♥
15 بهمن 93 19:32
وبتون عالیه نی نی گلتون رو ببوسید . راستی به منم سر بزنیدو خوشحال میشم ممنون عزیزم چشم حتماااااا
مامی پدرام فینگیل
16 بهمن 93 18:10