پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

پویان تپش زندگی ما

نا گفته های من

1391/8/14 2:56
نویسنده : مینا
232 بازدید
اشتراک گذاری

چشم های بسته تو رو با بوسه بازش میکنم

 

قلب شکسته تو رو خودم نوازش میکنم

 

نمیزارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

 

تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی

 

خودم بغل میگیرمت

پر میشم از عطر تنت

کاشکی میشد بفهمی که میمیرم از نبودنت

 

خودم به جای تو شبها بهونه هاتو میشمرم

جای تو گریه میکنم

جای تو غصه میخورم

 

هر چی که دوست داری بگو حرفای قلبتو بزن

 

دل خوشی هات ماله خودت درد و دلات برای من

 

من واسه داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

 

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

 

کاشکی میشد بفهمی که میمیرم از نبودنت

 

خودم به جای تو شبها بهونه هاتو میشمرم

 

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)