پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

پویان تپش زندگی ما

عکس با حال

1391/9/6 23:58
نویسنده : مینا
381 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش ها توی فیس بوک من یه عکسی رو دیدم خیلی

خندیدم از عکسه خوشم اومد یه مدل هایی شیطنت و

سیاست توش موج میزد  منم کلی کیف کردم و اونو سیو کردم روی

صفحه لب تاب. بعد فردا بابایی اون عکس رو دیده بود و به من گفت

وقتی این عکس رو دیدم خیلی ناراحت شدم و بغضم گرفت .

چقدر احساسات ادما میتونه متفاوت باشه من به اون عکس کلی

خندیدم و باهاش ذوق کردم و بابایی کلی ناراحت شده بود با اون

عکس. جالبههههههههههه نه؟

حالا میخوام این عکس رو بزارم توی وبلاگت نازنینم نمیدونم وقتی

بزرگ شدی تو کدوم حس بهت دست میده با دیدن این عکس ؟

فقط چون به نظرم جالب بود گفتم بزارم همین.

                   ای جونممممم شیطونککککک

       نظرت چیه؟؟؟بعدا بهم یواشکی بگو باشه؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیا کیا
7 آذر 91 14:04
مینا منم میخوام پویان جیگرو ببینم چرا هیچ وقت عسکات واس من باز نمیشهههههههههههههههههههههههه گریهههههههههههههههه


نمیدونم مریم فقط برای تو باز نمیشه چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟/
همه میبینن فقط تو نمیتونی ببینی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان گلی
8 آذر 91 14:09
سلام میناجون.الهی دورش بگردم چه عکسای نازی گرفتین؟ایشالاه 120 سال زنده باشه و نوکر امام حسین بمونه.بیا پیشم



مرسی مامان گلی جون ممنون که بهمون سر میزنی