پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

پویان تپش زندگی ما

مادر بودن و دیگر هیچـــــــ

1392/2/21 2:40
نویسنده : مینا
254 بازدید
اشتراک گذاری

مادر که میشوی نمیدانی کی و چگونه شروع میشود این همه احساس در 

وجودت به قل قل کردن. صبر -عشق و .............

 همیشه نگرانی :

مبادا توی خواب پتو از روش کنار بره

مبادا چیزی بخواد و نتونه به تو بگه

مبادا گشنش باشه

و ..............................

 

هیچ وقت فکر نمیکردم شنیدن جمله ها و کلمه های دست و پا شکسته ای

که فقط منــــــــــــــــــــــ معنیهایشان رو میفهمم اینقدر من را به سر وجد   

بیاورد و برایم زیباترین اهنگ زندگی شود.

هیچ وقت فکر نمیکردم بتونم حتی یه روز صبح زود ساعت6 از خواب بیدار بشم!

..............

و الان میبینم که فقط به خاطر وجود نازنین پسرم میتوانم کوه را جابه جا کنم

خیلی راحت وبدون کوچکترین ناراحتی میتونم ساعت 6 صبح از خواب بیدار

بشم فقط برای اینکه پسرم اون ساعت دلش بازی میخواهد.

..............

چقدرراحت و باور نکردنی بزرگ و بزرگتر میشود پسرکم و من مبهوت این دقایق.

بعضی اوقات دلم میگیرد از این همه سرعت لحظات.

 کاش دنیا دکمهstop داشت.

ولی میدانم که گریزی نیست واین ماها و سالها مثل برقــــــــــــــــ  میگذرد و

پسرکم تبدیل به مردی میشود با اروزها و موفقیت های بزرگ.و من اینبار

خوشحال میشوم از سرعت لحظات.

 

خدایا   خدایی مهربونی که توی هیچ لحظه زندگیم تنهام نزاشتی و همیشه

همراهم بودی پسرم رو به خودت میسپارم و میخوام که هیچ موقع تنهاش

نزاری.

خدای خوبم ازت میخوام به فرشته هات بگی توی لحظات ناب به تو رسیدن

پسرمنم از دعاهاشون بی نصیب نزارن. امین

 

 

عزیزم 

                                                عسلم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
21 اردیبهشت 92 7:04
چرا نمیاین قالبتونو بصورت رایگان به روز کنید..............
ندا
21 اردیبهشت 92 9:18
به بهشت نمی روم اگرمادرم آنجا نباشد.
مامان سامیار
23 اردیبهشت 92 0:26
ندا
23 اردیبهشت 92 8:45
سلام. از وبلاگ زندگی جدید من هستم. اسم جدیدم:خوشبختم.نداهستم. آدرس:tivoliobene.blogfa.com
منا مامان سودا
23 اردیبهشت 92 15:55
اره واقعا مينا جون گل گفتي واقعا مسئوليت سختي داره مادر در كنار اين همه مسئوليت پر از شيريني و چهره معصومه كودكانه و كارهاي نازشون چقدر عكساي آتليه اش خوشگلن